1. Czym jest PLAN PRO subskrypcja OBDeleven?

PLAN PRO/Ultimate subskrypcja - roczna subskrypcja umożliwiająca dostęp do zaawansowanych funkcji OBDeleven, takich jak:

  • Kodowanie / długie kodowanie
  • Kodowanie II  
  • Kodowanie podrzędnych jednostek sterujących
  • Zmiana usługi diagnostycznej
  • Reset jednostki sterującej (UDS) 
  • Wyszukiwarka loginów  
  • Bezpieczny dostęp
  • Bezpieczna baza danych
  • Adaptacja / Długa adaptacja
  • Stop-klatka kodu usterki
  • Ustawienia podstawowe
  • Automatyczny kod bramki  
  • Kodowanie listy instalacji bramki
  • Opracowywanie etykiet kodowania / długiego kodowania / adaptacji
  • Opracowywanie etykiet danych na żywo  
  • Kopia zapasowa jednostki sterującej 
  • EEPROM  

Aplikacje typu "one click" wymagają dokonania dodatkowego zakupu w aplikacji.

2. W jaki sposób mogę anulować subskrypcję?

Jeśli nie skorzystałeś z żadnej funkcji z PLANU subskrypcji, możesz ją zwrócić w ciągu 14 dni od zakupu. Jeśli skorzystałeś z co najmniej jednej funkcji, nie ma możliwości zwrotu PLANU. 

3. Jak długo ważny jest kod subskrypcji?

Jeśli kod nie został aktywowany, jest ważny przez 12 miesięcy od zakupu.

4. Jak mogę sprawdzić, czy mój PLAN subskrypcji jest aktywny?

Sprawdź to w swoim profilu.

5. Czym jest PLAN Ultimate OBDeleven?

PLAN Ultimate - roczna subskrypcja umożliwiająca dostęp do zaawansowanych funkcji OBDeleven, takich jak:

Wszystkie funkcje PRO/Ultimate subskrypcja

Nieograniczony dostęp do aplikacji typu one click

Pokaż nieprzetworzone dane 

Konstruktor OCA (oprogramowanie z możliwością tworzenia własnych aplikacji typu "one click")

6. Co to są dane nieprzetworzone?

Są to nieprzetworzone dane funkcji (materiał) do tworzenia aplikacji typu "one click". Umożliwia to przeglądanie rozszerzonych nieprzetworzonych danych, takich jak identyfikatory (numery identyfikacyjne) adaptacyjne oraz ustawień podstawowych i inne. 

7. Co to jest konstruktor OCA?

Za pomocą tego narzędzia można tworzyć aplikacje typu "one click", korzystając z większości funkcji, do których można uzyskać dostęp ręcznie podczas korzystania z OBDeleven - takich jak kodowanie, długie kodowanie, adaptacje, ustawienia podstawowe, zmiana usługi, resetowanie i wiele innych.

8. Data wygaśnięcia subskrypcji

Subskrypcje nie zostaną automatycznie przedłużone, należy to zrobić ręcznie z poziomu pulpitu nawigacyjnego: app.obdeleven.com.

Po wygaśnięciu subskrypcji powrócisz do poprzedniego planu: Basic lub PRO/Ultimate subscription.

9. Miałem licencję PRO i kupiłem PLAN Ultimate, co się dzieje po jej wygaśnięciu?

Po wygaśnięciu PLANU ULTIMATE wrócisz do pozostałego PLANU PRO/Ultimate subscription (jeśli był aktywny przed aktywacją Ultimate) lub do Lifetime PRO/Ultimate subscription (jeśli kupiłeś PRO przed 15.06.2021 r.).

10. Aktywowałem PLAN Ultimate przed wygaśnięciem PLANU PRO, co się stanie po jego wygaśnięciu?

Kiedy PLAN ULTIMATE wygaśnie, powrócisz do tego samego salda PRO/Ultimate subscription, które miałeś przed aktywacją PLANU ULTIMATE.

11. Mam już PLAN PRO/Ultimate, czy mogę aktywować kolejny?

Jeśli masz subskrypcję PRO/Ultimate, nie możesz aktywować kolejnej subskrypcji PRO/Ultimate wcześniej niż 30 dni kalendarzowych przed wygaśnięciem subskrypcji. 

Jeśli posiadasz subskrypcję PRO/Ultimate i zostało co najwyżej 30 dni kalendarzowych do wygaśnięcia subskrypcji, okres ważności zostanie przedłużony o pozostały czas poprzednio aktywnej subskrypcji.

Jeśli posiadasz subskrypcję Ultimate i do wygaśnięcia zostało co najwyżej 30 dni kalendarzowych, możesz aktywować subskrypcję PRO, która aktywuje się dopiero po wygaśnięciu subskrypcji ULTIMATE.

Jeśli posiadasz subskrypcję PRO, możesz aktywować subskrypcję ULTIMATE, która aktywuje się natychmiast, a pozostały niewykorzystany czas subskrypcji PRO możesz wykorzystać po wygaśnięciu subskrypcji Ultimate.